bakfylla

2012-08-26 - 18:44:11
Herreguuud vilken jävla kväll det blev igår. Allt gick inte riktigt enligt planerna men det var intressant ändå, och jag hade JÄVLIGT kul. Fick skjuts från festen hem till Jennifer vid typ halv fem imorse tror jag. Jag bestämde mig för att dra vidare på efterfest men det blev inget med det så jag gick hem istället, vet inte riktigt när jag var hemma men mamma sa något om "Jag hörde när du ramlade in vid halv sju imorse". Vad jag har gjort dom två timmarna från det att vi blev skjutsade från festen och till det att jag kom hem har jag verkligen ingen aning om.
 
Bakfyllan börjar smyga sig på nu såhär på kvällskvisten, förmodligen pga att vi drack så långt in på natten. Jag är van vid att gå hem och lägga mig kl 2 för då stänger krogen liksom. Ska försöka hitta orken att gå hem till Jennifer och hämta mina saker och snacka lite om gårdagen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0