Låååång dag!

2012-09-03 - 22:08:07
Fick för första gången på väldigt länge äntligen sova ut imorse, på en soffa i Oslo av alla ställen. Huvudsaken va att jag fick sova! 
 
Tog tunnelbanan till Grönland för att möta upp Robin vid ett, vi skulle till skattevärket och fixa ett skattekort så jag kan börja jobba. Men dom krävde anställningsbevis så jag måste börja jobba innan jag kan få ett skattekort. Logiskt det där.. Efter det så gick vi på långtur i Oslo, Robin visade mig massa ställen och till sist gick vi ner till hamnen och drack öl i den stekande solen. Otroligt go dag och helt slut i fötterna.
 
Har fått hjälp att ändra mitt CV och söknad av Robin och Marion, så nu ser det mycket bättre ut än innan. Sökt en massa jobb ikväll och är inte klar än. Borde fortsätta men har så sjukt ont i hela kroppen, tror jag är påväg att bli sjuk, vilket inte skulle vara konstigt eftersom Robin är jätteförkyld.
 
Längtar lite hem till Sverige faktiskt. Vet inte varför, har ju inte egentligen något speciellt att göra där. Bara jag kan få komma igång med ett jobb här så kommer det nog gå mycket lättare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0