Hallojj

2012-09-29 - 01:07:44
Tänkte bara säga hej. Jag mår väldigt bra just nu. Pappa är i Värmland, kom hit idag och åker inte förens på tisdag. Vilket innebär att det kommer bli mycket tid tillsammans, BARA jag och pappa. Längtat efter det. Dock saknar jag mamma och mina bröder så det värker men jag har ju i alla fall pappa här.
 
Känner hur hjärnan är overloaded med idéer och visioner om mitt och Jennifers projekt. Drömmer mig bort och fantiserar att det kommer bli riktigt bra. Och det kommer det att bli, en vacker dag.
 
Funderar till och med på att stänga ner den här bloggen. Har haft väldigt mycket separationsångest till sundaancekid eftersom jag har haft den sedan typ 2008, dock finns inte alla inlägg kvar, vilket kanske är tur. Kanske börjar med någon ny och fräsh plattform, lite sugen på heysugarmagazine. Ska undersöka saken. Och vem vet, kanske får sundaancekid vara kvar föralltid om jag aldrig lyckas ta bort den.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0