Går på högvarv

2009-04-08 - 12:05:24
Hej vänner.

Befinner mig numera i Kil, va i Karlstad i helgen hos Therese och Mats, trevligt.
Det har inte hänt överdrivet mycket eftersom inte en kotte (förutom jag, och Matilda) har påsklov. Men något som HAR hänt är att Färjestad leder med 3-1 i matcher mot HV, och det är en avgörande hemma match ikväll som jag ska gå  på. Kan inte ens föreställa mig hur jag kommer reagera om dom tar guld ikväll, kommer antagligen grina järnet (som alla HV-flickor i deras klack gjorde igår, hahah). Asså, det är väl typ once in a lifetime för min del, att få se (live) när fbk tar guld, men om dom gör det kommer det säkert bli som när Ida och jag var på Kent för ett år sen - jag är så spidad och har så jävla mycket adrenalin så jag glömmer hela tillställningen.

Igår träffade jag Matilda M, min lilla (ja, kortare än mig till och med) värmlänning med skånsk dialekt. Gick runt runt, åt glass, och gick runt lite mer. Jo, det va ju ett tag sen vi sågs!


Nu tror jag att jag ska ta och föna håret och bege mig till farmor och farfar, i regnet. Det har varit jättefint och jättevarmt här men nu kommer lågtrycket, haha.
Jag är så taggad till matchen så jag vaknade med huvudvärk idag, har tagit ibumetin men inte fan hjälper det, saknar min älskade Treo, det hjälper alltid.

Well well, nog med gnäll, jag är lycklig som fan, bara så ni vet.
Och om ni checkar kanal 5 ikväll kl 19:00 får ni se matchen, och har ni tur får ni en skymt av mig. Tar dom guld rekomenderar jag er att slå en pling för att se om jag har hamnat i koma eller ej.

Puss på er.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0