Jag tror människor gör så av gammal vana

2009-04-26 - 18:42:52
Hej sötnosar.

Idag är det söndag (döden) haha.. Jag hatar söndagar. Jag får inget gjort, jag klär inte på mig kläder föräns kl tre och går bara runt och tänker på allt jag måste få gjort i skolan till veckan. Extra mycket nu när jag bara har knappt två skoldagar den här veckan. Torsdag och fredag är valborgs ledighet och jag har även tagit ledigt på onsdagen för jag ska på Öppet Hus på Info Komp på tisdagkväll, mys! Kanske tar mig hem till valborg i alla fall, hade egentligen tänkt att stanna kvar i Kil över helgen, men jag får se!

Ja nu har jag i alla fall träffat katten, Liten. Otroligt söt, ser nästan ut som Thereses katt Linus (som blev överkörd), fast Liten va nog sötare.
I fredags vart det även Guitarhero och film med grabbarna, tjoho. Fick se Horton för första gången i mitt liv, den filmen va uuunderbarast! Haha. Såg även Jarhead, något sämre.

Nu kom min bror hem, ska överlämna datorn till honom (ja tänk för att jag sitter och nördar på hans dator). Men har har Spotify, det har inte jag (:

Ha de bäst!
Postat av: Clara

om du vill komma hem till våra trakter på valborg så är du varmt välkommen till en piknick i förhoppningsvis varma uppsala med favobrudarna!

2009-04-26 - 20:50:09
URL: http://babyblossom.blogg.se/
Postat av: clara

nej eller hur. frågan är om det är en bra eller dålig sak. hmm

2009-05-05 - 18:32:21
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0