Nej det blev inget lan

2009-04-19 - 17:00:32
yo.

Igår var det meningen att Jacob och folket skulle lana, och jag och Sarah skulle göra en klassiker, titta på, se på film och lite annat.
Så blev inte fallet.
Först gick jag, Sarah, Martin, Jacob och Erik till baren och åt, även fast jag inte var hungrig. Sen Ica, och sen hem till Jacob och vovven.
Martin och Lucas var väl dom som spelade aktivt till tolv, medans vi andra höll på med way much intressantare saker. Började titta på tre helkassa filmer som vi såg till hälften, sjöng singstar och gullade ihjäl Jacobs hund, gnussade Erik till döds och Sarah lärde sig snärta med en handduk, lite tragiskt för oss andra som fick lida.
Strax före tovl höll jag på att somna i soffan och då gav alla upp, det blev en hyffsat tidig kväll ändå. Även om det inte vart mycket sömn, cirka fyra timmar, vaknade halv fem i morse, sen var jag vaken kan jag ju bara tala om!

Ikväll är det wipeout, får se om jag orkar ta mig igenom Van Veeteren (det är väl ikväll?), jag är trött som ett jävla ägg.
Imorgon är det mångad = döden.
Nästa vecka åker jag till Karlstad.

Puss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0