Och du bara skrattar åt mig, förminskar allt till ett skämt.

2009-04-23 - 18:43:00

Hej vänner,

Sitter här i träningskläderna (läs mjukisbyxor), har varit ute på en joggingtur faktiskt. Har blivit väldigt hurtig den senaste tiden, men jag föredrar nog att promenera.

I tisdags var det meningen att jag skulle gå och hälsa på Eriks nya katt, (Liten heter hon).. Men det gick inte, eftersom hans syster var sjuk. Det blev uppskjutet till onsdag, men då kunde inte jag eftersom jag hade bestämt en fika med Jennifer efter skolan, så det blev uppskjutet till idag, då vi också skulle se på film. Men eftersom Jakob var där igår och såg på film så sköt dom upp det till imorgon (vi ska även se på film, enligt planen), sätter en femma på att det inte blir något imorgon heller.. Haha. Kommer aldrig få träffa den där stackars katten!



Idag var det matte nationella B1 och B2. B1 gjorde jag mitt bästa på, det lär vara G (det MÅSTE vara G) men B2:an blev döden. Jag hade varit med på typ alla matterepetioner inför provet, men SÅÅÅKLART missar jag den när hon går igenom koordinationssystem som jag inte förstår något av. Och hela B2:an är ju en uppgift typ, och det handlade om det jag inte hade gått igenom (maximal otur?).
Blev sjukt sur, arg, ledsen och besviken på mig själv.

Men imorgon är det fredag, och det älskar jag! Och vi hoppas då att det blir av imorgon, att jag får träffa Liten..

Puss på er.
Postat av: Clara

jag har hört att dendär katten ska vara söt haha :D

2009-04-23 - 21:08:17
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0