6 timmar gång

2009-08-01 - 18:59:50
Hejsan.

Nu är vi hemkomna från stan, jag och Jennifer. Efter att ha vandrat omkring i sex timmar, in i varenda jävla liten butik eftersom jag letade gladiatorsandaler och Jennifer efter en blazer. Hon hittade sitt, men inte jag. Jo jag fick tag i mina solisar, men jag lägger ut bilder på inköpen sen.
Blev btw inte mycket inhandlat, blev så sur när jag först inte hittade något, sen blev jag sur för att jag hittade något men vart för snål istället. Jaja, i-landsproblem!

Håller på att röjja lite i mitt rum nu eftersom Jennifer kommer förbi senare, då kan det inte se ut som helvettet, haha. Verkar inte vara något vidare utbud på tv ikväll så vi sitter väl som vanligt och tjattrar om allt och inget.

Ha det bra!
Postat av: jennifer

woho!

men dagen kommer då du får din balzer med! :)

2009-08-01 - 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0