Bloggtorka

2009-08-08 - 19:24:54
Nu har det varit bloggtorka ett tag (haha, typ två dagar) men det beror på att jag är i Värmland, och det finns knappt bredband här! Nej, Värmland är inte efterblivet, men farmor och farfar har en dator med modem = 100 års väntan, min mosters barn (min kusin) har EN dator hemma med bredband eftersom den trådlösa routern är paj, och det är ju hans dator, sen har jag inte varit där speciellt mycket.
Men nu har jag landat ute hos min faster ute på landet. Massa folk här.. Farmor, farfar, Therese, Mats, Oliver, pappa och jag. Och så min faster + man då såklart. Och två lätt överviktiga katter.

Igår va vi hos moster Anette hela kvällen. Och idag har vi varit på stan, skulle egentligen gjort en liten impulsiv grej som pappa kom på, men det gick inte så vi ska nog göra det nästa helg istället när vi kommer hit igen.
Sen fick pappa årets värsta migränanfall, fick lägga sig ner på en jävla gräsmatta och jag fick springa och köpa vatten. Han blev typ helt yr och vart helt väck. Blev faktiskt rädd skrämd eftersom pappa aldrig visat så starka symptom på migrän förr. Sen kände han sig lite bättre, yrseln gick över och han kunde gå. Men sen kom det tillbaka så vi raskade på till Apoteket och köpte ta mig fan dom starkaste migräntabletterna som fanns (2 tabletter för nästan hundra spänn!!) sen klarade han inte av att åka tåg hem så vi fick ringa efter farfar som kom och hämtade oss. Pappa, jag och Oliver satt i skuggan på en gräsplätt vid stationen, eller pappa låg, han somnade. Fick knappt kontakt med honom sen när farfar väl kommit.

Usch det va rätt läskigt att va helt själv med sin egen pappa och minsta lillebror, och pappa bara blir helt borta. Han är bättre nu, dundertablettet värkade på 3 timmar och nu sitter han med här, haha.

Imorgon kommer vi hem till Alunda igen! Sista "hemresan" på  typ en månad. För på fredag åker jag igen, och kommer inte hem föräns september.
Ha de gött i värmen, värmland hälsar ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0