Dagen

2009-08-13 - 01:03:40
Idag har jag lyckats vädligt bra på social-fronten. Vid fyra drog jag hem till Beccis och träffade henne och Jenni, och katterna. Blev svinigt allergisk som vanligt, thansk god for the bricanyl!

Efter sju nån gång så befann jag mig nere på baren och käkade massaaa god pizza med dunder människor. Ida, Clara, Daniel, Jakob och Gabbe. Synd att inte Sarah kunde komma bara, sista chansen att träffa henne innan flytten...
Hade allmänt roligt, gött återseende med Jakob och Gabbe som jag inte sett på en månad.


Bareeeen jaoo.



En Jakob med ett sår på knogen, och en Gabriel-frisyr.


En fin Clara.


En söt Ida hos en Daniel.

Gaaalet dålig på att ta bilder, suck.




Och såhär har man sett ut, citerar Daniel "en klassisk egobild där man inte ser ansiktet".
Imorgon är det Jennifer och Beccis som gäller först, fram till kl fyra på Jenni ska klippa sig. Så då drar jag hem och mobiliserar en filmkväll at my p-p-place för resten av folket jag umgicks med ikväll. Chill.
Nu måste jag verkligen sova, eller försöka heter det.
Natti.


P.s Besöksrekord, oooops.
Postat av: Clara

ouch vilka snyggingar! :D

2009-08-14 - 10:34:48
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0