Dina sånger har jag sjungit, dina drömmar har jag drömt. Min sans har jag förnekat och min hemstad har jag glömt. Jag har låtit dig förstöra mig, jag har stampat i din takt men nu möter jag alla ord som jag har sagt

2009-08-06 - 00:02:16
Jag har seglat på ett stormande hav
och tro mig, jag har velat stävja vinden
Det är kyligt här i natt,
när Stockholm kysser mig på kinden


- Åh, Lasse <3


Ja, filmen var en riktig besvikelse, bara så ni vet. Visst, Sverige har en vacker skärgård och franskan va väl graciös som vanligt och blablabla. Men storyn va ruggigt kass och slutet ännu sämre. Skådespelarna var enligt mig för bra för den här typen av film.
Den hade kunnat vara hur bra som hellst! Miljön är bara lovley. Men nej. Menmen, lite söta skådespelare har man väl fått se. Och antigen så är det jag som är trög som inte ser något dolt budskap, eller så är det så dålig den verkligen är. Kommer säkert se den igen, kanske är en bra "sov" film? Vad vet jag...

Nu är klockan natten, ska se lite mer på Big Brother (hahahahaha) innan jag lägger mig. Det tar ändå två timmar för mig att somna. Igår låg jag och lyssnade på Barnen i bullerbyn på cd.. Jag hade provat ALLT, gått på toa, gått omring och försöka bli trött, stått, legat, stått, legat. Sett på tv, läst lite mer, stått, legat, druckigt vatten... Tillslut hittar jag Barnen i bullerbyn cdn, sätter igång den och efter 20 minuter som jag som en sten. Hahah, undrar om det är positivt eller negativt.

Imorgon är det packa och Thuns som gäller.
Sov gott änglar små.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0