Goaste dagen på veckan

2009-08-27 - 18:53:09
Började 10:40 idag, hade egelska och sen kemi efter lunch. Och Maria underhåller som vanligt. Gud, spelar ingen roll vad hon gör typ, det räcker med att hon skrattar, då skrattar jag också.
Och Sabina kanske ska byta skola, då är vi bara 10 kvar i klassen. STANNA MED OSS SABINA!
Jag slutade klockan två och gick ner till stan för att köpa ett par skor, va tvungen att ha ett par eftersom mina läcker in vatten. Ska snart inhandla mina Converse med, men nog om det.
Jo föresten, gjorde ett kontoutdrag idag, och insåg att jag har mer pengar än jag borde ha denna tiden i månaden. Ringde till mamma och frågade men hon visste inte hur hela 400 kronor har hamnat på mitt konto. Hon hade satt in pengar, men före hennes insättning var det en 400 kronors överföring. Shit asså, vem ska man tacka? Haha.

Idag är det tomt här hemma. Lennart är iväg nånstans, Anette är i Stockholm och Andreas på golftävling.




Fått sällskap i alla fall. Lotta ligger brevid där det strömmar ut varm luft ur datorn. Ligger och stirrar på mina fingrar.


Oh, imorgon är det också sovmorgon till 10:40, slutar 14:30. Då är det direkt hem och fixa lite och sen vid fem kommer Therese och hämtar mig, så blir det KRÄFTSKIVA i Boda. Chill.

hare gött.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0