Hallåå

2009-08-06 - 17:12:43
Nyss hemkomen ifrån Thuns.
Hittade äntligen ett par gladiatorsandaler! Har letat som en galning men hittar inga fina som INTE är på en platå och 10 cm klack. Jag gillar att ha fötterna på jorden :)
Köpte även nya lakan + örngott till nya rummet, lite undekläder blev det köpt med. Nu saknas bara ett par vita Converse i den nya "tjej" modellen, sen är nog mitt liv fulländat! (Ett tag i alla fall, haha).

Som vanligt skapas problem när jag ska fota prylarna. Lånade broderns kamera men då hittar jag inet bildöverförnings-sladden. GUUUD! Så jag får vänta tills Simon har gått ifrån sin egen dator, där man kan stoppa in minneskortet direkt i datorn.

Nu borde jag packa, men jag orkar inte!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0