Hemma

2009-08-09 - 21:13:35
Hej!

Är hemma i Alunda nu, för sista gången på nästan en månad, känns lite konstigt.
Tänkte egentligen fota lite stuffs jag har shoppat i K-stad, men jag blev så jädrans illamående och kräktes så jag gör det imorgon istället.

Imorgon ska jag ju träffa några av mina soulmates också. Ska chilla hemma hos Ida vid poolen och "vara nostalgiska och gråta en skvätt" som hon sa. Men jag vill inte göra en big deal av det, låtsas som att det är vilken dag som hellst, och att vi snart kommer ses igen. Ni kanske inte vet att jag har svårt för att säga hejdå, och säger "men vi ses ju snart" även om jag vet att jag inte menar det. Dels för att jag hatar att se andra människor ledsna, och dels för att jag själv får en sten i magen. Let it flow liksom.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0