I´m in.

2009-08-18 - 19:18:51
Jaaaa.. Idag är det många som har börjat skolan, vissa har det gått bra för, andra lite sämre.. Usch, jag pallar inte tänka på min egen skolstart.

Idag blev jag väckt av Therese (kusin) som skickade sms klockan tio, hon ville att jag skulle åka med till farmor och äta, och visst blev det så. Stuvade makaroner och köttbullar (jag vet, min farmor är avancerad), och så fikade vi och åt ihjäl oss på plommon.
Sen vidare till Helena (faster) en snabbis, checkade hur det går med renoveringen. Gud det känns så konstigt att jag kan GÅ och hälsa på mina släktingar när jag vill, när jag annars bara träffade dom ett par gånger om året.

Anette är på golftävling och Lennart på gymmet. (Anette är min moster och Lennart hennes sambo, det är hos dom jag bor, och Andreas, deras son, såklart).
Och imorgon så måste jag komma ihåg och skicka brevet till Ida, och så ska jag ner på Kil och köpa ett par glas på en affär som upphör i september.

Ska lägga mig framför tvn och glo på friidrott nu, observera att jag fortfarande inte har tillgång till något trådlöst bredband än, därav dålig uppdatering.
Ha det gött i skolan imööra.

Puss.
Postat av: Clara

ja jag mötte upp ida såfort jag slutat och det var inte bara bra men jag följde med henne så hon pratade med sina mentorer och så, så jag hoppas verkligen att det släpper, det kan ofta kännas konstigt första dagen med! med stöd och sin egen envishet kommer hon säkerligen klara det, bara hon får lite tid.

saknar dig med vännen <3

2009-08-18 - 19:49:03
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0