Lämnar allting kvar, inget tar jag med mig. Lämnar allt jag har, för en timme vackert väder. Släpp mig jag vill ut, det känns som om jag har feber. Släpp mig, släpp mig nu, du har sönder mina kläder.

2009-08-31 - 18:34:19

Haft en helt underbart rolig dag i skolan idag. Maria är rolig som vanligt, hon fick mig att gråta på kemin. Och på engelskan fick hon en banan av läraren, eftersom hon knappt ätit någon frukost kurrade hennes mage jättehögt, så ingen kunde koncentrera sig på att läsa tyst för sig själv. Har även sprungigt tre kilometer på idrotten, i regnet. Fuck.
Svenskan va bra idag också (lektionen asså, höhö) läste nr två på listan av Världens bästa noveller (troligen framröstade av svenska folket) Ett halvt ark papper av Strindberg. Helt underbar. Skulle kunna skriva en lång och djup recenssion om den här, men det berör er ändå inte.

Och imorgon ska vi till Boda Borg med klassen, grymt!


 

Just det; var ju på treårs kalas i lördags, underbara twinsen fyllde år. Och vem träffar jag inte där då? Jo, den där jävla idioten som jag hoppades att jag skulle få slippa se mer.
Jag tror aldrig att jag på allvar önskat livet ur någon, men det är nästan så att jag gör det nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0