Lördag

2009-08-22 - 14:33:17
Hunnit med lite idag.. Även fast jag sovit rätt dåligt inatt, vaknat varannan timme av massa konstiga drömmar. Det jag kommer ihåg var bla. en kille som hade fobi för Röda Korset, och så drömde jag att Therese och Mats tog reda på vilket kön det blir på bäbisen.

Följde med Anette in till stan som skulle köpa skor, och sen till Carolines jobb (hennes dotter, min kusin) där hon skulle ha någon ny id-rouge och dagkräm.
Kom hem för en timme sen, och det är faktiskt fint väder och varmt här för en gång skull! Inte stekhett, utan sådär lagom varmt.

Andreas och jag blir aloone ikväll. Anette och Lennart ska iväg på någons 50-års firande. Så det blir väl en pizza eller något ikväll skulle jag tro.
Och idag har jag mega ont i rumpan, träningsverk, plus i "bowlingarmen". Helt otroligt vad otränad man kan vara när man inte ens tål en timmes bowlande. Pinsamt.

Ska ut och njuta lite av solen, faktiskt.
Tjo.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0