MEGASNABBTOCHDÅLIGTINLÄGG

2009-08-21 - 21:45:35
Stress skriver nu, friidrott är very viktigt, speciellt när Liiinus Töörnblad hoppar.

Idag var vi och bowlade med klassen, riktigt trevligt faktiskt, fick träffa min gulliga kemi och alltiallo lärare Fredrik idag, eller lilla F, som kan kallas (finns tre Fredrik på skolan; fet-Fredrik som är min rektor, jumpafröken Fredrik, och lilla Fredrik).
Har riktigt ont i röva nu, antar att det beror på bowlingen. Gött med helg nu i alla fall, och så börjar jag 10:30 på måndag, GÔTT MOS.


Hare gött.





En sak till; jag stör mig en aning på folk som inte är sig själva. det gör mig faktiskt ledsen.
Postat av: Anonym

2009-08-22 - 14:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0