NMB-1

2009-08-20 - 16:40:31
Jag dog inte.
Första dagen i gymnasiet är avklarad. Nu är jag officiellt NMB-1 : a eller NV-1 : a.
Det värsta idag var nog den tystnaden som alltid (!) råder i vårat klassrum. Precis som på informationskvällen i början på året. Haha, och när ingen annan säger något vågar ju inte jag heller lägga in någon rolig kommentar. Kristin (min mentor bland annat) och Ulla (Matte och fysiklärare) försökte vara lite skojjiga och pressa ur oss lite prat, inte så lyckat.
Vi fick en varsin röd väska som det stog Klara gymnasium på, med en massa saker i.. Pennor, sudd, block och information.

Vi åt lunch tillsammans och fick sluta runt halv tolv, satte då speed till tåget för att hinna hem och se lite friidrott.
Nu är jag ensam, Andreas tränar och Anette och Lennart jobbar. Måste ladda lite mentalt och göra mig redo på hundra frågor när dom kommer hem.

Mot min förvåning gick det bra att komma upp i morse med, sov som en gud i min nya säng som vi monterade igår. Min bäddmadrass är kärlek.
Börjar känna mig "tung i huvudet" nu, med all rätt. Har inte gått upp så här tidigt på länge, tror det har hänt typ en gång under sommarlovet (och ett par gånger gick jag upp klockan sju i Frankrike).

Well well. Drar nog till Therese efter skolan imorgon en stund, tänkte att jag kunde åka med Anette hem från jobbet. Och jag slutar troligtvis rätt tidigt imorgon med.
Och imorgon börjar Andreas också skolan, mhah. Gött för'n.

Hur går det för er andra?
Postat av: clara

härligt att höra att det går bra!

2009-08-20 - 17:06:44
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0