Nytt liv

2009-08-17 - 20:44:38
Nu är jag officiellt (eller nästan) värmlänning igen. Känns både bra och dåligt, men jag antar att det snart bara kommer kännas bra.
Har kommit in väldigt bra i vardagen här, fått min egen garderob, börjat inreda i mitt rum och kommer snart få en EGEN hylla i badrummet. Det känns som att jag räknas (vilket jag var rädd för att jag inte skulle göra).

Dom flesta där hemma börjar skolan imorgon, säger lycka till åt er! Och såklart till alla er andra som börjar på onsdag, eller torsdag eller nån annan jävlaaa dag! ;P

Har ännu inte lyckats fixa till det trådlösa bredbandet här, men det kommer såsmåningom! Sitter inne på Andreas dator nu, han är snäll.
Btw har det hänt något konstigt med min underläpp, helt svullen (och det syns ganska tydligt) vet inte riktigt vad det kan bero på, har ett sår på utsidan.. Får se vad det kan vara, bara det går ner lite tills skolstarten, tänker inte börja mina tre år genom att visa mig med en JÄTTELÄPP...


Älskar er. Och saknar er ännu mer.
XOXO
Postat av: clara

jag finns här 24 timmar om dygnet varje dygn. så när saknaden tar över är jag alltid bara ett telefonsamtal bort <3 och lycka till för DIG som börjar skolan snart du med !

2009-08-17 - 21:28:47
URL: http://babyblossom.blogg.se/
Postat av: IDA

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-08-18 - 06:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0