Och vad vet du om kärleken Förrän du förgäves hatat den? Och vad vet du om när hjärtat kan bränna För kärlek som aldrig kan dö men inte heller leva

2009-08-03 - 14:08:40
Hon kommer aldrig tillbaka
Hon kommer aldrig tillbaka


Håkan <3



Ja, efter en natt med många kontisga drömmar så sitter jag nu ute på altanen i SOL OCH VÄRME! Äntligen är det tillbaks, vänder det nu? Jag pallar inte med lågtryck som knappt är lågtryck eftersom det inte regnar utan bara är allmänt mulet.

Eftersom jag blev så glad och lycklig av ljuset så bestämde jag mig för att baka, nu när vi fått in ugnen i köket. Jag checkade så allt fanns innan jag började, det är så surt när man upptäcker att något inte finns.
Så jag börjar smälta smör och plocka fram bär, sen när jag ska ha mjöl, ja då finns inte det. Mjöl liksom? Om det är någon torr ingrediens som ALLTID finns i typ ALLA hushåll är är det väl mjöl? Men nej, inte här.

Idag hade jag tänkt att jag skulle göra mig en sallad till lunch, en liknande som jag åt på Cupido i lördags, med räkor och keso. Men jag orkar faktiskt inte gå upp till affären och bara köpa keso, så när mamma kommer hem får hon åka och handla så jag kan äta lunch imorgon, och baka min förbannade blåbärspaj.

Nu kommer solen igen, STEK!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0