Skolaan

2009-08-26 - 19:48:51
Idag hade jag min första spanskalektion med Fransisco. Sen hade min klass den första matte A och engelska A lektionen. Och på engelskan fick Maria och Bodil mig att gråta av glädje, hahah.
Och så skulle vi presentera oss för våran lärare Narcisa och Danne berättade att han typ va född i Florida och hans pappa va amerikan, och Emelie berättade om att hennes pappa va från Kosovo. Och Maria ba "jag bor i Sunne, jag har svenska föräldrar så därför är jag dålig på engelska". Det va så klockrent, alla hade värsta storyn.
Och så har dom berättat att Niklas (som skulle gått i vår klass, men han är i USA och ska va där i ett år, men inget vet typ något om han kommer) hade kallat Bobil för Bodil Sopbil, för att tyckte det rimma.. Men seriöst, säg det högt för er själva en gång, hur dumt låter det inte? Hahhaha.
Ja, min klass är faktiskt för jävla rolig.

Sen åkte jag med 16:10 bussen hem, smockat. La mig i sängen och frös som tusan och kollade på Scrubs.
Nu håller Andreas på att montera ihop Carolins gamla köksbord som hon inte kunde ha till nya lägenheten, så det får stå här istället.

Imorgon har jag sovmorron till 10:40, samma på fredag, GÔTT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0