SOOL

2009-08-05 - 14:59:01
Solen verkar ha kommit för att stanna - ett tag i alla fall. Stora feta moln är det ute just nu, men dom kommer och går och solen verkar hitta fram i något hål mest hela tiden.

Har legat ute och solat lite idag, ätit smultron och läst och badat! UNDERBART! Det är såhär sommaren ska vara.
Imorgon ska jag nog packa en lätt bäääg och monterna ner keyboarden, åker till Karlstad på en snabbvisit över helgen, pappa ska till ysterit (ost fabriken) och på något möte i Karlstad så jag hänger med. Och tar med lite saker till nya rummet. Så får det bli.

Nu ska jag gå ner och äta lite paj som blev över från igår, jag äger på att baka säger jag bara (y).

Ha det fint!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0