Sooool

2009-08-19 - 12:15:57
Goddagens.. Fint väder har vi fått också, inte dåligt. Dock inte speciellt varmt, men hilmen är klarblå och solen steker på, jag tror jag är redo för höst nu!
Något som jag där emot INTE är redo för är skolan som börjar imorgon. Är rädd. Och jag slår vad om att vi kommer få göra sånna där jävlans "lära känna varandra" lekar som jag verkligen hatar med hela mitt hjärta. Finns inget värre, känns påtvingat och selt. Aja, mamma ringde nyss och jag berättade att jag typ tänkte sitta och vägra vara med, hon sa att om jag skolkar så får jag flytta hem, jag bara skrattade.. Om jag är där men inte aktiv är det väl inte skolk, eller? ;D

Dagens planer lyder FRIIDROTT för hela slanten, det håller på till två, och efter det ska jag gå ner på Kil och köpa två frimärken och posta brev till Ida, sen ska jag gå och köpa två glas för mitt presentkort. Och har jag tur har Anette med sig min underbara bäddmadrass hem! <3

Yo.
Postat av: Clara

vi slapp alla lärakänna-lekar, haha !

2009-08-19 - 17:52:23
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0