And if you have to leave, I wish that you would just leave

2009-12-15 - 15:57:11
Hade en dag hemma igår.. Huvudvärk as usually. Min hjärna borde ju kollapsa av all huvudvärk och alla tabletter. Och det trodde jag faktiskt att den hade gjort i söndags, otroligt läskig upplevelse.


Tog mig till skolan idag, otrolig befrielse att vakna utan huvudvärken imorse. Tittade på Musikhjälpen när jag vaknade som sänds på tvåan och ettan typ dygnet runt. Massa mumsig musik! Och för en god sak dessutom.
Hade nationella prov i ma A del två halv tio. Gick väl sådär, får nog acceptera att jag inte blir något mattegeni.

Sista tisdagen vi slutar tidigt också, efter jul blir även tisdagen en långdag (igen). Kommer gå till fyra 4/5 dagar i veckan. Tro mig, det är jag verkligen inte van vid!

Imorgon är det spanska, sen kemi. Och efter lunch slipper vi matten och får se på innebandy turneringen istället. Sist har vi engelska och det måste jag gå på om jag ska hinna klart med två uppgifter innan jullovet.
Just det, det kommer en ny tjej till våran klass imorgon och hälsar på. Trevligt trevligt. Så ska man lyckas charma in henne i klassen också, tufft.. :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0