Bara för att jag är så glad, och för att det går så jävla bra i hockeyn nu, Sverige-Ryssland

2009-12-30 - 00:55:29

HAR DU:

Ett förhållande: Nej.
En bästa vän: "Bästa vän" är ett starkt ord.. Jag vet inte.
Haft ett seriöst förhållande: Nej.
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Haha, nejdå.
Blivit kär vid första ögonkastet:
Nej det växer fram.
Fått ditt hjärta krossat:
Ja.
Haft ett one night stand: Nej.
Skrikit åt en lärare: Ja.
Kysst någon och sedan ångrat dig: Näe.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Vet inte, tror inte det.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Hoppas jag inte ;s
Några husdjur?: Ja, 1 katt i Alunda och två här i Kil. Allergisk, ohyes.
Hamnat på polisstation: Nej inte än :)


DAGENS:
Klädsel:
Jeans, linne & tröja.
Hår: Inbakad fläta.
Låt:
Hm, spotify <3
Vill ha: M <3
Köp: Inget.
Godis:
Apelsin!
Attityd: Pendlat mellan sprudlande glad och "ont i magen" orolig. & Trött..

FÖRSTA:
Bästa kompis: "Bästa kompis" ja.. Alla?
Husdjur: Katt x2
semester: Vet inte...

Köpta skiva: Senaste som jag själv köpte; Green Day - 21st century breakdown.
Riktiga kärlek: Sam på dagis går det ett rykte om iaf ;)

Konsert: Karlstad, Kent <3
Fylla:
Fylla och fylla...


SENASTE:

Personen som sms:ade dig: Clara
Personen som du kramade:
Oj.. Va pinsamt att jag inte minns.
som ringde dig:
Pappa.
personen du ringde: Mamma.
Alkoholdrycken: Cider.
Bilfärd: Hem.
Gången du grät: Julafton.
Måltiden:
Pizzaaaaaa!


SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm:
NEJ.
Våga hoppa bungyjump:
NEJ.
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar:
Det är inte tatueringarna jag dejtar så..
Kalla dig själv lycklig: Vet inte, det är faktiskt nära både det ena och det andra nu!
Hellre ta bilden än vara med på den:
Ta en bild tack.
Kunna gråta över en kille: Haha, självklart.
Kunna gråta över en tjej:
Absolut.
Ljuga för någon:
Om det är nödvändigt, ja.
Kunna springa 50mil: Finns ingen anledning :)


VAD:

Gör du just nu: Väntar på att 2:a perioden i JVM matchen Sverige-Ryssland ska börja.
Ska du göra imorgon: Absolut ingenting (planerat). Om det är fint väder och över -15 grader kanske jag går ut och går.
Säger du till dig själv:
Do it!
Har du med dig in på bion: Cola/vatten & popcorn.
Är det för färg på dina byxor: Mörkblå.
Är det för väder hos dig just nu: Mörker.
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet:
Längd tror jag.
Skulle du göra om du vann på lotto:
Förtidspensioera mig ;D


SAKER DU HAR PÅ DIG

1. linne
2. linne
3. trosor
4. bh
5. jeans
6. strumpor
7. tröja


BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: Det beror väl på.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17
Har någon berättat en hemlighet för dig den här vecka:
Vet inte?
Luvtröjor: Är ett helvette att ha under jackan.
Vill du ha några tatueringar eller piercingar:
Ja.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta:
Motsatta.


VAL:

Solnedgång eller soluppgång: Ska den upp, ska den ner.
Sommar eller vinter: SVÅÅÅÅRT!
Vilken ålder har varit bäst: 4 kanske? 5...
Sova eller vaken: Jag är i stort behov av båda :)
Kyssar eller kramar: Allt eller inget.

Postat av: Ida

Hum.. Intresting intresting^^



Jag hörde föresten av en liten fågel (min mamma träffade din mamma på kvantum)

Att du kommer hem till efter nyår^^ Då tycker jag att vi planerar en sleepover med massa flott hemma hos mig^^ puss <<3

2009-12-30 - 09:18:03
Postat av: Clara

på idas ord måste jag tillägga att det ju skulle vara supermysigt om vi kunde fira min födelsedag genom att ni kom hit och åt massa chokladmousetårta eller så. är du hemma tills dess? <3

2009-12-30 - 11:55:39
URL: http://babyblossom.blogg.se/
Postat av: Clara

hahah ja där hoppas jag ju att det blir något bra.. ;) men om du är hemma till den 4 skulle det vara superkul om ni kunde komma hit då :)

2009-12-30 - 12:00:37
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0