Bättre sent än aldrig

2009-12-27 - 18:29:16
Ojdå.. Har märkt att jag ibland lovar lite för mycket.
Men jag har faktiskt gått och blivit sjuk, lite märkligt sjuk. Hostig som tusan och ibland nästan helt igentäppt i luftlören så jag har knappt kunnat sova på nätterna. Får liksom en kvävningskänsla. Har varit lite täpt i näsan också men det är inget stort problem. Det värsta är lungorna och hostan. Inge ont i halsen och knappt feber heller. Lite knepigt.


Bilder på min jul-outfit och en liten del av mina julklappar får ni här.





I år fick jag förra årets julklapp. Upplevelse x3 fick jag. Dvs. rekordmatchen mellan Frölunde-Färjestad imorgon på Ullevi. Disney on Ice (fick av min faster, jag plus åtta andra som ska gå den 7 feburari). Och såklart Kent den 26 febuari.
På bilden ser ni också klockradion som jag kan sätta i ipoden i. Verkligen längtat efter detta, så jag kan spela min ipod-musik HÖGT!
Lite presentkort, lite pengar, lite kläder, lite skivor. Och såklart min "förkylning" som bröt ut på julafton. Tack för det.

Det var en fin jul, hoppas ni haft det lika fint (även fast det är svårt, höh).
Men nu ska jag sattsa på att må lite bättre tills imorgon, kanske sververas det pizza här ikväll? Kanske den bästa medicinen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0