Det är helt klart nånting som saknas

2009-12-10 - 20:59:30
Jag saknar mina IndieDroger.. Jag saknar att varje måndag åka in till stan och repa, äta wasamackor och vara astrött. Tyckta att studiefrämjandet-Daniel är ovanligt trevlig, eller gå till läskiga Gottsunda centrum och köpa kvällsmat.
Det är helt klart en rutin som saknas, och jag saknar mina IndieCrackers.


Alfapet var rena barnleken (därför anväder vi svenska ordboken)


Nån som minns (kanske Clara själv) varför hon har ett N på handen?


Kvällen innan Musik Direkt. Dancing Queen...


MD. Snart ett år sen...


Kan man spela i band kan man fan sjunga Singstar.





Nån slags dröm...


Första och ända gången på Grand.












Jag har inte så mycket mer att säga.
Bilder säger mer än så jäva mycket.. Tusen ord är det visst.
Postat av: clara

ååhhh

där kom 13 000 ord

och jag ska inte försöka mig på att skriva så många själv

2009-12-11 - 10:25:29
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0