Gymmat ordentligt för första gången i livet

2009-12-07 - 20:01:25
Kul att julkalendern som läggs upp här varje dag uppskattas. Kommer fortsätta med det! Hoppas inte att Håkan Bråkan och Sune tråkar ut er allt för mycket bara.


Usch, hemskt jobbig dag i skolan.
Dagen började med att gå upp halv sju (vet att jag har det lyxigt när det gäller att sova på mornarna) men inatt somnade jag inte föräns klockan ett och det är way to late för en sån som mig. Gick upp tidigare för att jag skulle duscha. Men sen skulle det visa sig att jag inte ens skulle hinna föna håret så jag fick gilla läget och göra en inbakad, ful fläta i håret. Tur att det är mörkt ute på morgonen, och mörkt när man åker hem.
Hade idrott första timmen, en pass på gymmet brevid skolan blev det. Så nu ska jag, Maria och Bodil skaffa oss ett varsitt träninskort där efter jul. Då jävlar!

Engelska, matte och kemi sen. Riktigt segt i slutet. Ska bli riktigt skönt med projektdag imorgon, kortdag till två!



Det ringer inte längre,
och kanske förtjänar jag det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0