Hockey-spanska-farmor-helg

2009-12-04 - 12:51:36
Sitter i skolan, väntar på att spanskan ska börja om tio minuter. Inget slår onsdagens lektion då Frasse inte hade lust med lektion så han åkte och köpte pepparkakor och lussebullar till oss, så bjöd han på kaffe/choklad. Kan man ha en bättre lärare eller? 
Har precis ätit lunch också, i form av taco-buffe. Ingen hit kanske, men helt okej.

Slutar halv tre som vanligt idag, om jag inte får gå tidigare (vilket händer ganska ofta). Ska och köpa julklapp till mamma då hade jag täkt, eftersom bussen inte går föräns tio över.
Ikväll ska jag ta med mig Tobias och gå till farmor och farfar. Får se vad som händer där, förmodligen lungt som alltid.


Igår var jag bjuden på hockey av kusin Kristoffer och Jonas, Färjestad-Timrå. Kristoffer hade fått låna nått säsongskort på ståplats, och jag gick in med Jonas eftersom han räknas som personal då han är den som åker runt i Ture-varg dräkt innan matchen. Roligt var det att träffa dom.
Vi smög dessutom upp och satte oss på dom glassigaste platserna i arenan sen också, Jonas får tydligen det.


Nu är spanskafröken Frasse här.
Tjo.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0