Idag vill jag gräva upp mig igen

2009-12-31 - 13:08:56
Idag är det
1 nyår
2 JVM match Sverige-Finland




Har lagom mycket att stå i nu. Det ska duschas, håret sa "vågas" och naglarna ska fixas. Kvällens outfit är jag sådär lagom nöjd med, eftersom jag inte har orkat ta mig ut på stan i mellandagarna för att jag har varit sjuk, och pga rean=sjukt mycket folk på extremt liten yta.

Sovit dåligt inatt med, somnade inte föräns kl två. Sen drömde jag att jag blev jagad av den onda i Harry Potter runt Idas hus, blev jättestressad och vaknade. När jag blundade igen var jag direkt tillbaka i drömmen. Kasst.

Gött nytt jävla år på er då, om jag inte skriver mer så får detta bli 2009's sista blogginlägg.


Ikväll hoppas jag bara på en enda sak..
Postat av: Clara

voldemort är inte att leka med asså...



lär väll sms mer kring tolvslaget men jag redan nu önska dig lycka till inför ikväll <3

2009-12-31 - 15:17:03
URL: http://babyblossom.blogg.se/
Postat av: ida

Gott nytt år finaste <3<3

Du kommer hem till mig efter nyår <3 puss <3

2009-12-31 - 16:53:17
URL: http://cornerstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0