Julhandel

2009-12-19 - 15:32:04
Gud va pissed jag var på SJ igår alltså. Ringde och skällde på pappa.. Hahaha, sa att jag minsann aldrig mer ville åka jävla SJ och att jag inte fattade varför jag ens var förvånad över 45 minuters försening.
Missade pendeln som gick från Sthlm-Uppsala 16:11 (jag skulle va i Sthlm 15:45) nästa pendel gick 16:41 så jävlar va jag fick springa eftersom det var totalt kaos på hela Centralstationen. Shit vad jag hatar den stan ibland.


Inte gjort ett jävla shit hittils idag. Typ bokat träff & klipptid med Jennifer bara. Städat lite men gav upp ganska fort.
Lite senare ska jag, pappa, Oliver och Simon in till stan och titta lite, jag ska försöka köpa färdigt julklapparna. Sen ska vi julhandla på Kvantum med mamma (nått jippo dom har varje år för alla anställda). Smidigt att gå runt där med hela familjen, varav en har ett helgipsat ben ;p


Det är barnfilm hela dagen lång på femman nästan. Grinchen som precis tog slut, nu är det nån Shrek-julskit och sen är det Shrek 2. Sen är det Happy feet. Mysigt!
Men nej, jag är ingen mjukis idag. Om en halvtimme börjar hockeyn, Sverige-Tjeckien!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0