Julklappskväll+Martin Timell & "snygg-Björn+AA

2009-12-22 - 23:57:41
Precis (nästan) hemkommen från julklapps kvällen med Jennifer. Fick en mini-plattis, en tröja och typ en berlock till ett halsband. Massa fina saker som jag tyvärr inte kan visa här än eftersom jag inte har någon kamera med mig hit. Plus att jag glömde kvar tröjan hos henne.. Haha.
Hon klippte lite i mitt hår också, det behövdes en liten renovering. Nu är det lite lättare.. Håret alltså.
Hjälpte Jennifer lite med iTunes och hennes ipod som hon knappt använder (!!!). Vilket skulle visa sig inte vara helt lätt för mig att få ordning på heller eftersom varken iTunes eller ipoden ville samarbeta.


Imorgon åker vi till Värmland igen då. Ser inte fram emot bilresan, men vem gör det egentligen. Tänkte att jag skulle försöka hinna in till stan imorgon istället, eftersom jag aldrig åkte dit idag. Börjar få lite smått panik över den här jävla bytesklappen!
Och så måste jag hinna förbi Jennifer också, så jag kan hämta min tröja. Shit vad min dag kommer bli smockad. Har även haft lite oroväckande symptom för migrän, vilket inte är så lägligt imorgon. Men det kan vara falska alarm också, julstress... Dricker vatten som en jävla galning för att försöka förhindra det. Idag är det 8 dagar sen jag hade migrän sist, 8 helt underbara dagar!


Jo just det, jag hittar inte Sunes jul del 22. Så ni får hålla er tills imorgon.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0