Mitt liv blev bara en skamfläck i historien, men den är min och jag vill slösa den på dig

2009-12-11 - 22:24:57
Har mitt älskade Spotify i öronen.


Gick från skolan vid två idag tror jag.. Tog bussen till stan med Maria och Bodil, dom åkte vidare hem till Haga och jag tvingade mig själv ut på stan för att hitta en julklapp till pappa, och en till Simon. Tack gode gud att jag gjorde det också. Nu har jag hittat julklapp till nästan alla som jag borde ha gjort det till.. Mamma, pappa, Simon, Oliver och Theo. Har en liten hum om vad jag ska köpa till min väninna Jennifer, och om jag köper något till övrig släkt får vi se...

Inget julbak blir det för mig imorgon heller. Kändes inte som att det var någon idé att åka tid i tre timmar. Kände mig lite dum eftersom dom hade letat efter en dag som jag kunde eftersom jag går i skolan så sent varje dag. Och så backar jag ur. Men men..
Då blir det bowling i alla fall, och så kommer jag att komma till det stora dilemmat om vad jag ska ha på mig. Man vill gärna känna sig bekväm OCH lite fin när man är ute och bowlar.


i-landsproblemen får vänta tills imorgon. Jag är konstigt nog dödstrött.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0