Och jag, jag står maktlös inför kärleken igen. Man blir ödmjuk inför kraften i rörelsen. Om man tror på någonting som du gör, att aldrig någonsin ge upp

2009-12-30 - 12:11:43
Om jag hade lite kraft kvar att ge dig
Om jag hade lite hjärta att dela med mig
Om jag hade lite kärlek så var den till dig.

<3


Jag är seg,
jag kollade på JVM alldeles för länge igår. Tack vare den fantastiskt stora tidsskillnaden...

Blev väckt strax efter elva, har käkat frukost och allt sånt nu.
Planen idag är att jag ska ta mig in till stan, till Therese och Theo och leka lite med dom. Mys. Vädret är underbart idag med, sol och neråt -20 grader.. Nästan ofattbart.


Jag kan fortfarande inte skriva,
tänker för mycket på morgondagen.
Postat av: Clara

morgondagen kommer gå aw to the some !

to mig baby

2009-12-30 - 12:25:46
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0