Sol för första gången på typ tre veckor?

2009-12-13 - 13:55:17
Det är underbart fint väder här, två minus och sol. Kan nog bli ännu finare med liiiite lite snö.


Bowlingen igår gick lite sådär. Upplägget var att vi skulle spela i två lag (vi hade två banor). Så i det ena laget var tjejerna, och i det andra var killarna. Och så skulle dom två bästa ur varje lag få spela på en bana, och dom andra spela på den andra. Lite turnering typ. Så jag kom trea av totalt fem stycken i tjejlaget. Kom inte vidare då så jag fick spela med alla loosers. Och där kom jag sist. Hahaha, pinsamt. Rännan var välbesökt kan jag säga.
Sen gick vi och käkade god mat (tack och lov för att den var god i alla fall. Det tog 45 minuter för dom att få fram vår mat som vi förbeställt). Och efterrätt, italiensk chockladtårta, TO MUCH! Men mycket god.


Vid fyra ska vi åka till Vålberg och fira min kusin som fyller 18. Innan det är det egentligen meningen att vi ska hinna julpynta, och jag ska (skulle egentligen gjort det i fredags) skriva klart min argumenterande text. Men det får bli sysselsättningen inatt om jag inte kan sova!

Tjingeling.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0