Sovmorgon is the shit,

2009-12-11 - 11:51:13
Sitter här och försöker äta lite lunch... Är faktiskt hemma fortfarande eftersom jag har endast en lektion idag, och den börjar 12:50. Och den går ut på att Frasse ska ta våran närvaro, och klockan ett åker han på bröllop. Så det är mycket möjligt att jag smiter lite tidigare och åker in till stan och köper lite julklappar. Får se hur det blir med den saken eftersom jag vaknade med huvudvärk, oshysst.


Ikväll ska vi fira att min moster Anette klarade en tenta. Vi lagade mat åt henne i onsdags, så nu sa hon att hon skulle bjuda igen ikväll. Troligtvis blir det en flaska champange eller nått åt det hållet, Pommac kanske ;)
Imorgon ska jag med Therese till Högboda och julbaka. Blir inte så länge för min del eftersom jag är bjuden på julfest på Anettes sambos företag. Vi ska till Nöjesfabriken och bowla i två timmar och sen äta.



Om 20 minuter måste jag gå till bussen, så det gäller att lägga på ett kol med maten nu.
Sen ska jag sitta i skolan i max 1 timme och 40 minuter. En fredag kan nästan inte bli bättre!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0