Stan-bowling-mat

2009-12-12 - 16:02:16
Jag sitter färdig fixad, om en kvart drar vi till stan.
Har lockat håret med min underbara wave master, det tar sin lilla tid.. Men det blir verkligen ett bra resultat som håller länge!

Lite nervös eftersom jag ska spela bowling med bland annat en som jag aldrig ens har träffat, men det är så typiskt mig att gå runt och vara nervöst för sånt. Det är lika bra och vara ärlig och säga "Hej, jag heter Josefin och jag är skitdålig på bowling. Så låt oss skratta åt alla mina missöden".
Nej, nu får jag ge mig. Hon är säkert värdens mest lättsamma människa. Tur att man har fler med sig som känner henne.

Sen ska vi käka på Alfies. KÖTT ÄR GÖTT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0