Stan idag igen, vilken skräll...

2009-12-22 - 00:14:09
Ojojoj.. Här sitter jag och bloggar mitt i natten.

Dagen har bara varit allmänt slapp. Gick upp vid tio, låg i soffan till typ två. Då klädde jag på mig och hämtade posten.
Vid fem tog jag bussen till stan och köpte julklapp till farmor och farfar. Sen mötte jag upp Ida så gick vi till Grand för att se Jockes band (två band), typ Nalliiiz(?) och Raw Diamond. Först var det Nalliiz, det var könsrock.. Vet inte om det är min grej riktigt, men musiken var bra. Texter som "onanera mera" eller "i Afrika har dom stora *****" skrattar jag mest åt.
Sen blev det lite RD, och det var ju awesome som vanligt!
Var väl hemma igen strax före tio, lagom kväll..

Åker nog in till Gränby imorgon igen. Tycker det har blivit ganska mysigt att gå runt där sen dom byggde om. Vill gärna hitta något att ha på mig på julafton också, plus att jag fortfarande inte har köpt den där förbannade bytesklappen än!


Gonatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0