Trött på julen redan.. nästan

2009-12-20 - 19:56:33
Det blev en halvdag på stan idag också. Helt genomtrött på julhandeln nu.
Klar med Jennifers julklapp+födelsedags present i alla fall, blev faktiskt ganska nöjd. Nu är det nog bara bytesklappen en tradition inom släkten där dom äldre köper en varsin, hemlig julklapp på ett speciellt tema. Så delas julklapparna mellan alla som är med) kvar. Och jag tror jag vet vad jag ska köpa!
Pappa shoppade julklapp till mamma, Robin (kusin), Oliver och Simon. Simon och Oliver var med, men vi lyckades nog ganska bra med smusslandet.


Imorgon eftermiddag ska jag till stan igen (suck), men ska inte julhandla så mycket denna gången. Jag ska till Grand och titta på Jockes band Raw Diamond med Ida och Daniel. Tomterocken tror jag det kallas.
Och på tisdag ska jag och Jennifer köra våran julafton, och så ska hon få klippa lite i mitt fantastiskt dumma hår. Låta henne klippa av lite slitna toppar.



Snart kommer dagens julkalender också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0