Bättre än Gud

2009-02-14 - 23:10:51
Hej!

Jag är ganska nöjd med min lördagkväll om jag får säga det själv. Pappa och jag checkade Färjestad-Frölunda, och självklart spelade Färjesta bra men detta gjorde dom ovanligt bra, och mot Frölunda, som alltid har varit något av ett derby lag att möta. Färjesta dängde skiten ur dom med 8-1, vilken härlig match, dom fullkomligen lekte in målen! Härlig stil pojkar, såhär vill vi se er i slutspelet med.
Och självklart lite cred till Frölunda som inte tappade livslusten helt och som i sista perioden spräckte Gustavssons nolla, lite trist, men det va dom värda!

Något avis på min farbror och kusin som fick vara på plats och se underverket, dom var smarta och bokade biljetterna i julas, och det var väl ungefär där alla sittplatser tog slut.

Foto: Lars Hedelin

Vackert, otroligt & oemotståndligt. Där hade jag inte haft något emot att stå under matchen, vilket otroligt tryck det måste varit.
Stort hjärta
Hårt arbete

 ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0