Dö skolarbete

2009-02-01 - 16:18:17

Hejsan,

Eftersom min gulliga, och osmarta bror har formaterat om hårddisken på sin dator har ALLA mina skolarbeten försvunnit, typ tre engelska dokument och en renskrivning från SOn.. Så det är bara att skriva om skiten.
Nu fråger ni er säkert "varför jag har skrivit det på hans dator".. Men det är bara han som har Microsoft word 2007 på sin dator (och jag har så mycket som Word pad på min), vilket han verkligen ändå inte har någon nytta av, jag kunde lika gärna ha fått det.

Sitter här och grubblar över mina gymnasieval.. Som för övrigt ser ut såhär:

* Natur med inriktning Människa och beteende på InfoKomp Gymnasiet
* Sam med samma inriktning som ovanstående på InfoKomp Gymnasiet
* Sam inriktning Sam på Åsfjärdens utbildningscenter
* Sam global på Åsjfärdens utbildningscenter
* Natur med inriktning Miljö på Älvkullen
* NVSP med inriktning Sam på Älvkullen
* Sam med inriktning Sam på Sundsta

Dessa skolor är alla i Karlstad/Grums, som jag VILL in på. Men jag har även tagit med två friskolor i Uppsala, för säkerhets skull..
* Natur med inriktning Natur på Kunskapsgymnasiet
* Sam med inriktning Sam på Jensen

Alltså samtliga gymnasieval, hoppas såklart på dom sju första, och allra hellst på någon av dom två första, får jag bestämma vill jag såklart in på mitt förstahandsval.
Jaja, den som lever får se, hoppas mina särskilda skäl var skäl nog för att få samma prioritering.

Skolarbeten kallar...
Tjo.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0