Happyface!

2009-02-19 - 19:06:20
Tänkte bara meddela att min Karlstad tröjja kom idag! Lycka!!!
Mindre lycka är att Therese har haft magsjuka, visserligen har hon inte kräkts sen igår. Jag hade ju tänkt åka till henne imorgon, men hon sa att hon förmodligen inte skulle orka göra så mycket, vilket jag förstår! Men om jag inte åker så kommer jag ändå inte göra nånting, bara sitta hemma.. Och Therese har ju Wii, och Wii fit som jag inte har hunnit prova än, så jag tror nog jag åker i alla fall.. Och pysslar om henne och spelar Wii :D



Har precis läst Madeleine Deckert's blogg, en helt otroligt vacker 20-åring som i höstas dog i cancer, eller "Den jävla idioten" som hon själv valt att kalla sin sjukdom. Otroligt hoppgivande blogg när man läser hennes inlägg om att hon blir starkare och starkare och att hon VILL leva! HÄR har ni hennes blogg, läs säger jag bara.
Även hennes pojkvän David, och mamma Anne har bloggar, där dom i dessa dagar skriver om saknaden av "sin lilla kolibri". Otroligt rörande, att livet ska få vara så svårt mot vissa människor.

 Vila i frid Madde.



Update typ 4 minuter senare:
Therese har gjort klart att hon inte kommer orka besök i helgen, fanfanfanfanfan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0