I <3 Karlstad

2009-02-14 - 23:18:08
Just det:

Beställde även min I <3 Karlstad hood idag, hoppas på att den ska hinna komma till veckan så jag kan ha med den när jag åker dit på fredag, jag dö längtar!





Ja, nu har nog Anette, Lennart, Andreas, Markus, Maria och Ludde nog landat i Thailand, klockan bör väl vara runt sju på morgonen där nu. Kändes jättekonstigt att dom är så långt borta nu, och jag tycker så synd om Anette som fick flyga så länge, det är tydligen bland det värsta hon vet.
Men alla åker ju till Thailand numera, Beccis har varit där i snart två veckor, hon kommer hem på tisdag, och idag åkte min moster & co och den 20 feburari sticker Idas mamma med 40% av resten av familjen, stackars Ida och Fanny lämnar dom hemma, tycker synd om dom. Jag skulle kunna döda för att få åka till Thailand.

Min tid kommer, synd att det ska ta så lång tid bara.
Happy valentine på er föresten!

Postat av: ida

ja det är inte lätt att vara dom där andra 60% :(

2009-02-15 - 09:25:49
URL: http://herrkrabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0