Jag vet inte hur du gjorde, men du fick mig att leva igen

2009-02-17 - 00:11:33
Awww, har sett på min favoritfilm (ja, jag skulle nog kunna kalla det min favoritfilm) P.S I love you.. Som jag har sett hela två gånger (vill verkligen inte se den för många gånger, då kommer jag trötta på den). Den gick på TV1000 så jag offrade mig att se den i alla fall, och självklart grinade jag lika mycket som första gången jag såg den. Kan inte riktigt betsämma mig för om det liksom är sorligt på ett vackert eller tragiskt sätt.. Så jävla vackert när hon sjunger karaoke för hans skull, när han är död, och i slutet, herregud i slutet gå grinar jag järnet, shitshit. SE DEN säger jag bara! Alla utom Ida Anna Gille (känn dig träffad) som är heeelt känslokall och inte ens tycker filmen är bra, fy, usch!

Postat av: ida

vilket personligt påhopp :O

Okej då killen är fett skön men det är allt jag kan gå med på xD

2009-02-17 - 08:41:30
URL: http://herrkrabba.blogg.se/
Postat av: CLara

ja åh last our last summer sjukt fint

2009-02-17 - 11:49:18
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0