När tofflorna säger allt

2009-02-27 - 21:13:53

Hej vänner.

Ett tag sen jag skrev här nu, yess. Jag har knappt startat datorn på hela veckan, bara kommit åt internet ett par tillfällen, och sen har jag haft sjukt mycket att göra i veckan:

♦ Måndag: Rep i Gottsunda i tre timmar.
♦ Tisdag: Fan, va gjorde jag i tisdags? Nån som minns?
♦ Onsdag: NO prov (om jag minns rätt) som jag fick G på hur som hellst. Sen Gränby med Jennifer mellan 19-22 på invigning + shopping, ett par jeansleggings, smycken och skor.
♦ Torsdag: Geografiprov som jag ägde på, alla rätt på Sveriges landskap (resten av världen gick också super). Sen rep i två timmar i stan igen, på Tunet, + träffa Gustav, en trevlig liten (smal som få) människa.
♦ Fredag (idag): Snabb sväng hem till Anton (Daniels kompis) och repa lite till i ca en timme.

♦ Imorgon: Sova ut liiite kanske, sen städa eftersom Clara, Ida och Daniel kommer hit.
♦ Söndag: MUSIK DIREKT på Joar blå i Enköping! Gud jag tror jag dör, åååångest.

Bara denna vecka (hittils) har jag varit i stan tre gånger, jag har åkt buss sex gånger och stadsbuss lika många. På söndag blir det förmodligen en bussresa mellan Uppsala-Enköping (om pappa är snäll och kör oss till stan) annars blir det en extra resa mellan Alunda-Uppsala, men det är ju så sjukt myyyysigt. Inte.

Drömmer sjuka drömmar, om att han nyper mig i fingertopparna.
Jag blir kallsvettig av att äta en apelsin lite för fort.
Och jag går på moln numera, känner mig tusen gånger lättare än i början av veckan, tror jag vet varför.

Ursäkta att jag är aningen hyper och osammanhängande, kan ha med min prestationsångest och scenskräck för Musik Direkt att göra, kommer bli så sjukt skönt att få det gjort, en sån lättnad.

Får bli en bild på ett annat gulligt band som avslut. På bilden har vi Daniel-Gustav-Jakob.
Och bilden har jag snott från Ida :)
Postat av: Inés:

Härlig blogg och header! =)

2009-02-27 - 22:16:31
URL: http://misscherif.blogg.se/
Postat av: Clara

vi har nog alla våra apelsinätande-hyperaktiva sett att hantera med scenskräcken, haha ikväll kommer nog bli en upplevelse eftersom alla kommer varamsjuuuukt hyper.

NERVÖS DÖDA MIG

(& sött band hihihi)

2009-02-28 - 08:17:12
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0