Shopaholic ?

2009-02-19 - 00:18:19
Hej vänner...

Idag begav vi oss till Uppsala, jag, Ida, Clara och Daniel. Eftersom Clara och jag inte hade något randigt som funkade till Musik Direkt spelningen (första mars) så skulle vi skaffa oss en varsin randig tröjja. Det hittade vi också, us <3 H&M's herravdelning säger jag bara, grymma ju!
Sedan hittade Ida även ett par stensvätttade herr-chinos (tror vi) på Weekday, och då ville Clara och jag också haaaaaa, så det blev ett par sånna med. Så ja, idag har jag endast inhandlat herrkläder, till mig själv. Plus en mockaruta och cola på Storken med :)




Ja här har ni skapelsen, outfiten som vi har knåpat ihop. Dock inte så sexigt utan strumpor där, hahha.
Postat av: Clara

men åh jag <3 herrkläder haha

2009-02-19 - 12:30:07
URL: http://babyblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0