Snyggaste hooden ever?

2009-02-20 - 21:00:50
Slänger in en dagens outfit medans jag ändå är i farten..

Den bestog idag av mina jeansleggings från Gina Tricot som jag älskar, hittade liknande inne på Vero Moda fast mörkare, dom ska inhandlas inom en snar framtid! Och så åkte min I ♥ Karlstad tröjja på, jag är kär i den. Har fått ganska många blickar när jag gick runt på Gränby, typ "Öh? Trodde inte att Karlstadbor såg ut som oss" jovisst, som om vi vore från en annan kontinent, haha, ganska kul ändå. 





Tack för ikväll.
Puss på er.
Postat av: maalinoo

jag älskar dina leggins jeans! Skulle vilja köpa ett par sånna, men lite fräckt att köpa lika! Hehe :D

kramizz!

2009-02-23 - 20:00:26
Postat av: Jossan

Haha, nejdå.. Klart det inte är fräckt, handlar man på Gina så räknar man inte med att vara den enda i världen som har sånna kläder ;p

Kram

2009-02-24 - 15:53:58
URL: http://sundaancekid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0