TV-1000 kärlek

2009-02-17 - 13:17:46
Hej vänner,

Jag har kommit på hur bra det kan va att ha TV-1000 kanalerna ibland, även om jag förbannar mig ganska ofta över att dom alltid visar samma filmer, men nu ni:

Klockan 19.00 är det Notting Hill på TV1000 family. Sett den tusen och åter tusen gånger. Söt film!
Klockan 20.00 visas Ett öga rött på TV1000. Jag har inte sett hela den filmen än, antingen har jag missat första kvarten, eller den sista, men nu blir det maraton, om inget annat börjar klockan åtta det vill säga.

Lite mindre trevligt är det att vi inte har CANAL+ kanalerna här (dom finns nämligen i mitt kommande hem, hos min moster). Där visar bland annat två Irene Huss filmer idag, och The golden age.



Det har kommit ett brev till mamma idag också som kan vara en post-avi och då är det troligen mi Karlstad tröjja som har kommit!!!

Over and out.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0