Vi var aldrig svartvita, utan vi levde på nyanserna där emellan.

2009-02-04 - 17:46:26
Hej vänner,

Jag är sjukt trött på att jag aldrig får "tummen ur" och börjar plugga när jag tar hem skolarbeten. Direkt när jag kommer hem brukar jag typ lägga mig framför tvn och "vila lite". Sen skjuter jag bara upp det mer och mer och det slutar med att jag går och lägger mig utan att ha gjort ett skit. Usch.. Det är därför det blir såhär..

Detta har jag nu att göra:
  • Fysik, kraft & rörelse (skulle vart inne för en vecka sen) men har jag inte lämnat in instuderingsfrågorna på fredag riskerar jag ig.
  • Teknik, nått om råttfällor som vi ska designa, skulle vart inne idag.. Haha, får försöka ta tag i det.
  • Mera teknik, instuderingfrågor om elektrinik som också skulle vart inne idag, men där har jag inte så mycket kvar och det är inte så himla komplicerat.
  • STOORT historieprov nu på fredag om första världskriget, ryska revolutionen, mellankrigstiden och andra världskriget.
  • Individuell fördjupning på något under krigstiden som ska va inne på måndag (jag har inte börjat) men jag ska skriva om förintelseförnekelse.
  • Grupparbete om Hitler med Anton, går väl sådär, och ska vara redovisat senast v. 7.
  • Läsa en krigsskildring, jag började med min igår, och NU har Ingrid kommit på att den ska vara färdigläst v. 7.
  • NO-arbete (som ska vara inlämnat om en vecka) om hjärna och nervsystem, ska skriva om alzheimers. 
  • Plus en massa nationella prov, bland annat ett imorgon, svenska del C, uppsattsen, 160 minuter, jippi.
Ja, när jag sitter här och skriver ner allt jag verkligen har att göra får jag lite smått panik på mig själv, jag MÅSTE ta tag i detta nu...
Gosh jag längtar till gymnasiet, få börja om på nytt och inte låta gamla arbeten bli liggnas.

Nu ska jag plugga världskrig.

Puss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0